الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شاطر | 

مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 

DODO
DODO

Progress ||| 30%
Progress ||| 30%

نـوعى : انثى
العمر العمر : 40
 عدد المساهمات عدد المساهمات : 254
نقـاآطي نقـاآطي : 5465
تقييمي تقييمي : 1
الـدولـة : مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Egyptl10

مُساهمةعنوان المشاركة: مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Calend10التوقيت: الجمعة 18 يونيو 2010, 19:36 

مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات,مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات,مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات,مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات,مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات
اليوم
موضوع هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اام يتضمن بعض
النصائح الى كل البنات
اما الواد يحب يشتغل بنت يقولها :مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات N%20%2861%29

1_حبيبتى انتى عارفه انا مش بحب حركات الشباب الطايش انا اصلا مبكلمش بنات
(وتلاقيه يعرف طوب الارض )مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Mh11

2-يااااه ياحبيبتى انا حاسس انى اعرفك من زمان
(وهوا تلاقيه متلخبط بينها وبين بنت كان يعرفها قبل كده)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات N%20%2830%29

3- حاسس ان فيكى حاجه غريبه غير كل البنات
(اكنها مثلا بتمشى على ايديها ورجليها )

4-انا حاسس ان فى شبه كبير بين افكارى و افكارك احنا اكيد مخلوقين لبعض
(اكيد دى البنت رقم 100 اللى بيقولها كده وكأًن كل بنات الدنيا مخلوقين عشانه)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Sm279

5- حبيبتى انتى اول حب فى حياتى وانا حاسس انى اتولدت يوم ماقبلتك
(على أساس ان والدته كانت حامل فيه 20 سنه وولدته قبل مايقابلها بيومين )

6-يااه يا حبيبتى انتى تؤمرى وانا انفذ اللى انتى عايزاه اجبهولك
(فى المشمش)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Sm35مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Sm35

7-حبيبتى الطقم اللى انتى لبساه ده تحفه بس متلبسهوش تانى عشان بتبقى حلوه وانا بغيييييير بغيييييييييير
(طبعا فاهمين الحركات دى تلاقيه مش عاجبه اساسا)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات 4مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات 4

8-هكلم باباكى اول ماكًون نفسى
(موووووووووووت يا حمااااااااااار)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Mh11مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Mh11

9-عايز اشوفك كل يوم كل ساعه كل ثانيه
(عشان اصحابه يتأكدو انها حلوه)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Sm238

10 حبيبتى افتكرى دايما انى لما بحب بحب بجد وانا حبيتك بجد من اول ماشوفتك وكنت بدور عليكى من زمااااااان
(بففففففففف الاسطوانه المشروخه)

11-انا علاقتى بيكى محدش يعرفها غيرى و غيرك و ربنا لانك بقيتى كل خصوصياتى
(يعنى يا دوب اللى يعرفو اخواته و اصحابه و جرانه وقاريبه وصحاب صحابه.....الخخخخ)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Patch_rir

12-معلش ياحبيبتى مش هقدر اعدى عليكى بالعربيه النهارده علشان هيا فى التوكيل
(طبعا عارفين شويه الفشخرة دول وهوا اساسا ماعندوش عربيه و اكيد ماعرفش يزوغ بعربيه باباه )مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات N%20%2859%29

13- ياحبيبتى انتى بتتكلمى فى أيه انا كل عطورى من فرنسا
( ايوه زغلل عنيها ياواد)

14-ياه لما بشوف رقمك على الموبيل قلبى بيتنفض
(طبعا من الخضه انها تكون فأسته)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Sm46

15-فلان قالى اديله رقمك بس انا قلتله اقتلنى قبل ماتاخد رقها منى
(ياااااه على التضحيه وهى ياعينى رقمها مع مخاليق ربنا كلهم)

16-حبيبتى عايز صورتك عشان قبل مانام اشاهد فى جمالك واحطها تحت المخده
(لا وهو الصادق عشان لما يتخانقو يهددها بيها)

17-اسف يا حبيبتى امبارح مقدرتش اكلمك كنت مشغوووول فى المذاكره
(قصده معهوش فلوس او مشغول مع واحده تانيه)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات M07

18-اسف يا حبيبتى انى مقدرتش اجى فى المعاد امبارح كان عندى ظروف صعبه
(معزور الولد افتكر معاد البنت التانيه اللى بقاله 3 اسابيع مأجله)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Sm250

19-عارفه يا حبيبتى انا طول الليل منمتش قاعد بفكر فيكى
(بس على ميين ترد عليه تقوله اومال مين اللى كان نايم
و مبيردش على التليفون؟ بس كالعاده الرد جاهز............ياااه انتى تقصدى
الخمس دقايق اللى نمتهم دوول؟دول من كتر التفكير فيكى جالى غيبوبه)
مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات V9v9net_126

20-عارفه يا حبيبتى انا اصلا مش بفتح الماسنجر الا لما بتكونى موجوده اصلاالنت من غيرك ما يسواش
(يقصد مش بيفتح البلوك عنها الا اما تكون هيا بس الى اون لين عنده)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Mh43مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Mh43
------------------------------------
عشر جمل جداد الولد بيقولهم للبنت بس لما يزهق منها وينفصل عنها لما يشوف واحده احلى منها
----------------------------------------
1- حبيبتى انا ماستهلكيش
(هيييه وهوا ده حال الدنيا , الولد بيضحى علشان الدكتور قالوه هاتموت الاسبوع الى جاى فامش لازم يعذبها معاه )مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Patch_sante

2- انا بعمل كده علشانك انتى
( ايوه ماحنا عارفين باباها قالو لو ماسبتهاش هاحرمها من الميراث )مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات N%20%2826%29

3- انا هاسيبك علشان مش عاوز اى حد يتكلم عليكى نص كلمه
( ياراجل وانت لسه فاكر دلوقتى مالبنت اتشحورت والحمد لله بسببك وخلاص الى حصل حصل)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات V9v9net_069

4- انا مش عاوزك تزعلى مينى
(يارااااجل وانت لما تسبها هاتعمل فرح وتدبح عجلين يعنى ؟!لا والنبى هاتزغرد لولولولى الواد سابنى انا فرحانه )مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات N%20%2816%29مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Patch_pleur

5- انا هاهاجر ومش عارف هارجع امتى
(طب ماتخدها معاك يامعلم ولا هيا حجج وخلاص)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Mh35

6- أنا مانفعش ارتبط بواحده مشيت معاها
(ياراجل ان شاء الله ربنا هايكرمك وترتبط بوحده مشيت مع نص شباب مصر )مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Mh92مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Mh92

7- انتى احسن حد عرفته فى حياتى بس مش هاينفع نكمل
( ترد هيا بقى وهيا بتعيط ئهئ ئهئ ئهئ ليه ليه ليه .. يقولها علشان خطرى انا ماستحملش دموعك ... وبرده مايقولهاش)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات N%20%288%29

8- انتى اكتر حد حبيته فى حياتى بس برده زى ماقولتلك مش هاينفع نكمل
(لا تعليق)

9- حبيبتى انا اكتشفت ان مافيش مابينا حاجه متشابهه
(لأ بجد....بألو سنتين ماشى معاها وبعدين لسه مكتشف ده , الظاهر عليه كان بيكتشف مقبرة جديده فى اسوان ولا حاجه)مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Patch_punnch

10- والله ياحببتى انا مش وحش وبلعب بمشاعر البنات زى مانتى فاكرة بس هوا ده نصيبنا ونهاية حبنا المؤلمة
(وبعد يومين تلاقية ماشى مع واحدة تانية وعمال يغنى
عليها زى ما كان بيعمل مع الاولى لحد ما كال ودانها من كتر الكلام الحلو
اللى قاله ليها)

وفى النهاية اتمنى ان تكون فكرة الموضوع وصلت الى كل البنات
ومستنى رأى الجميع فى الموضوع سواء ولاد او بنات

الموضوع الاصلي : مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات      المصدر : كافية ايجى سوبر 

دودوღالروشة
دودوღالروشة

Progress ||||| 50%
Progress ||||| 50%

العمر العمر : 27
 عدد المساهمات عدد المساهمات : 419
نقـاآطي نقـاآطي : 5787
تقييمي تقييمي : 16
الـدولـة : مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Egyptl10

http://7elmel3omr.7olm.org

مُساهمةعنوان المشاركة: رد: مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Calend10التوقيت: الأحد 20 يونيو 2010, 01:54 

مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات,مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات,مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات,مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات,مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

موضوع جميل

الموضوع الاصلي : مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات      المصدر : كافية ايجى سوبر 

DODO
DODO

Progress ||| 30%
Progress ||| 30%

مُساهمةعنوان المشاركة: رد: مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Calend10التوقيت: الأحد 20 يونيو 2010, 17:12 

هههههههههههههههههههههههههههه
يارب يكون عجبك
مرسى لمروررررررررررررررررك

naruto
naruto

نـوعى : ذكر
العمر العمر : 26
 عدد المساهمات عدد المساهمات : 45
نقـاآطي نقـاآطي : 5124
تقييمي تقييمي : 0
الـدولـة : مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Magree10

مُساهمةعنوان المشاركة: رد: مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Calend10التوقيت: الإثنين 21 يونيو 2010, 07:58 

روووعة شكرا لك اخي

DODO
DODO

Progress ||| 30%
Progress ||| 30%

مُساهمةعنوان المشاركة: رد: مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Calend10التوقيت: الجمعة 25 يونيو 2010, 03:54 

تسلم
الاروع هو تواجدك ومشاركاتك

دودوღالروشة
دودوღالروشة

Progress ||||| 50%
Progress ||||| 50%

العمر العمر : 27
 عدد المساهمات عدد المساهمات : 419
نقـاآطي نقـاآطي : 5787
تقييمي تقييمي : 16

http://7elmel3omr.7olm.org

مُساهمةعنوان المشاركة: رد: مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Calend10التوقيت: الأحد 04 يوليو 2010, 00:30 

طبعا عجبوني يا قمر

DODO
DODO

Progress ||| 30%
Progress ||| 30%

مُساهمةعنوان المشاركة: رد: مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات Calend10التوقيت: الثلاثاء 20 يوليو 2010, 01:29 

تسلمى حبيبتى بجد مبسووووووووطة بمشاركتك

مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 

مواضيع مماثلة

-
صفحة 1 من اصل 1

كلمات دليلية
مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات الفوركس , مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبناتمال واعمال , مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات egysuper ,مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات ستايلات مجانيه ,مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات اخر الاخبار , مين يقول أنت كلامك صح ؟ والله موضوع حلو اوى هههههههه؟ للشباب والبنات ايجى سوبر
رابط الموضوع
BBCode
HTMLcode